VeloMessut

VeloMessut tarjoavat mahdollisuuden tutustua pyöräalan kiinnostavimpien toimijoiden tuotteisiin ja palveluihin. Messut ovat avoinna 30.9. klo 9.00-16.00 ja 1.10. klo 8.30-15.30 Ecomm- ja Velo-City -jälkiseminaarien ja VeloFinlandin tauoilla. Tule tutustumaan ja tekemään hankintoja!

Tavarapyörä Asiantuntija

Olemme erikoistuneet tavarapyöriin ja olemme perillä uusimmista trendeistä ja mahdollisuuksista. Olemme ylpeitä voidessamme esitellä sinulle valikoidut merkit ja mallit, jotka tarjoavat vaihtoehdon jokaiseen makuun ja tarpeeseen.

Fidecol Oy

Barrikade Traffic pyöräkaistapinnoitteet – Fidecol Oy.

Netherlands Embassy

The Netherlands and cycling is a known -and good- combination! The Netherlands Embassy in Finland helps Finnish cities to improve their cycling infrastructure by offering ThinkBike workshops. We look forward to meeting you!

Eco-Counter

Finn-Raj Oy on ranskalaisen Eco-Counter –nimisen yrityksen jälleenmyyjä Suomessa. Eco-Counter valmistaa pyöräilijä- ja jalankulkijalaskureita ja on johtavassa asemassa maailmassa tällä alalla. Sillä on globaali jälleenmyyjäverkosto. Pyöräilijä- ja jalankulkijalaskurit tuottavat arvokasta tietoa kevyenliikenteen väylien suunnittelun ja kunnossapidon tueksi.

Ovella Systems Oy

Ovella Systems Oy valmistaa säilytystelineitä mm. polkupyörille sisälle ja ulos ovella-tuotemerkillä.
Telineet ovat helppokäyttöisiä ja niiden käyttö sisätiloissa vapauttaa rakennuksen tuottavaa hyötypinta-alaa. Ulkona telineet ylläpitävät järjestystä ja turvallisuutta.
Järjestelmä on valmistettu Suomessa ja se edustaa ennakkoluulotonta suomalaista designia parhaimmillaan.

Electrobike

Electrobike on Suomen vanhin ja ainut sähköpyöriin erikoistunut liikeketju, jolla on tarjota leasing -ja kaupunkipyörävaihtoehdot yrityksille ja kunnille.

Pyöräliitto ry

Pyöräliitto ry on suomalaisten pyöräilijöiden edunvalvoja. Liittoon kuuluu yli 2000 jäsentä ympäri maan. Tule keskustelemaan ja kuulemaan miten sinun kotikunnassasi saadaan pyöräilykasvatus tai Pyörällä kaiken ikää -toiminta vauhtiin ja millaisia toiveita Pyöräliitolla on uudelle tieliikennelaille.