Haku vuoden 2018 VeloFinlandin isäntäkaupungiksi on käynnissä

Suomen merkittävimmän pyöräliikenteen seminaarin, VeloFinlandin, isäntäkaupungin haku on käynnissä. Haku on avoinna 30.1.2018 saakka.

VeloFinland on pyöräliikenteen tapahtumakokonaisuus pyöräilyaktiiveille, suunnittelijoille, päättäjille ja medialle. Siihen kuuluu pääseminaari perjantaina ja lauantaina sekä tietenkin iltaohjelmat, erilaiset oheistapahtumat sekä luonnollisesti pyöräily kohdekaupungissa. Seminaariviikonloppu päättyy sunnuntaina Pyöräliiton vuosikokoukseen ja järjestökoulutukseen.

Isäntäkaupungille seminaari tuo yli 100 vierasta, ympäri Suomea ja maailmaa. Mukana on alan maailman ja Suomen parhaita asiantuntijoita, joiden osaamista voi hyödyntää kaupungin kehittämisessä.

Tapahtuman isännöinti vahvistaa kaupungin imagoa kestävän liikkumisen edelläkävijänä. Tämä ei jää ainoastaan seminaarivieraisiin, vaan leviää laajemmallekin: tapahtuman somenäkyvyys on varsin merkittävää.

Tutustu tarkemmin isäntäkaupungin valintaan ja valintakriteereihin tästä esityksestä.

Matti Koistinen, toiminnanjohtaja

P. 044-2795588