Kehitämme viestintäämme – vastaa kyselyyn

Kehitämme verkkosivujamme paremmin kävijöitten tarpeita vastaaviksi. Vastaamalla lyhyeen kyselyyn voit auttaa meitä tässä työssä. Kerro minkä tyyppistä tietoa etsit sivuiltamme ja millaisia sisältöjä kaipaisit. Jokainen vastaus on arvokas! Vastaukset jätetään nimettöminä. Jos sinulla on kysyttävää tai kommentoitavaa kyselyn suhteen, ota yhteyttä erika.weckstrom @ pyoraliitto.fi.

edit 23.8.2017: Kiitos kaikille vastanneille, kysely on suljettu.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.