Pyöräliikenne nyt -tiedotustilaisuus 4.5

nosturikuvaTiedotustilaisuus torstaina 4.5. klo 10. Musiikkitalon alalämpiössä (Mannerheimintie 13A, Helsinki). Tilaisuus on avoin, mutta toivomme ennakkoilmoittautumista tällä lomakkeella.

OHJELMA:

Kävely ja pyöräily osana liikenteen ilmastopolitiikkaa
Anne Berner, Liikenne- ja viestintäministeri

Hallitus määritteli Energia- ja ilmastostrategiassaan, että kävelyn ja pyöräilyn määrä kasvaa 30 %:lla vuoteen 2030 mennessä. Mitä hallitus tekee saavuttaakseen tämän kunnianhimoisen tavoitteen?

Kuinka paljon suomalaiset pyöräilevät? -kyselytutkimuksen tulokset
Matti Koistinen, toiminnanjohtaja, Pyöräliitto ry

Pyöräliitto ja Pyöräilykuntien verkosto teettivät Taloustutkimuksella huhtikuun viimeisellä viikolla kyselyn, jossa selvitettiin kuinka iso osa suomalaisista pyöräilee ja mikä saisi heidät pyöräilemään lisää.

Pyörällä kulkee kaikki – Pyöräilyviikko 2017 pähkinänkuoressa
Matti Hirvonen, toiminnanjohtaja, Pyöräilykuntien verkosto

Valtakunnallinen pyöräilyviikko järjestetään jo 27. kerran. Mitä kaikkea on luvassa teeman ”Pyörällä kulkee kaikki” alla?

Vuoden pyörät testattavana
Tavalliset pyöräilijät valitsivat vuoden pyörät maaliskuussa. Vuoden arkipyörä ja Vuoden urheilupyörä ovat nähtävissä ja koettavissa tilaisuudessa.

Tilaisuus järjestetään torstaina 4.5. klo 10-11 Musiikkitalon alalämpiössä.

Esiintyjien lisäksi paikalla myös muita pyöräliikenteen ja pyöräilyn asiantuntijoita haastateltavana.

LISÄTIEDOT

Pyöräliitto