Pyöräliitto hakee pyöräilykasvattajaa

Kopio tiedostosta IMG_7430

PÄIVITYS 3.5.2016: Haku tehtävään on päättynyt.

Pyöräliitto ry on kaikkien suomalaisten pyöräilijöiden etujärjestö, joka on perustettu vuonna 2014. Liitto edistää pyöräilyä erityisesti liikennemuotona sekä toimii pyöräilijöiden valtakunnallisena edunvalvojana.
Liitto käynnistää Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamaa Arkimatkat aktiivisiksi – pyöräilykasvatus 2.0 -hanketta yhdessä Pyöräilykuntien verkosto ry:n kanssa.
Haemme palvelukseen monitaitoista ja vapaaehtoisten innostamisen hallitsevaa osa-aikaista

PYÖRÄILYKASVATTAJAA

Pyöräilykasvattaja vastaa pyöräilykummiverkoston luomisesta sekä yhteydenpidosta Pyöräliiton paikallisjärjestöjen ja -ryhmien suuntaan. Hän vastaa myös pyöräilykummien koulutuksesta ja verkostoinnista.
Vapaaehtoisista pyöräilykummit innostavat ja ohjaavat kouluissa ja päiväkodeissa tapahtuvaa pyöräilytoimintaa kuten pyöräretkiä, pyörien tuunauspajoja ja Pyöräilymerkin suorituksia.

Pyöräilykasvattajalta odotamme:

• verkostoitumiskykyä sekä osaamista markkinoida uutta toimintaa yhteistyötahoille
  • osaamista innostaa ja koordinoida vapaaehtoisia
  • kokemusta kasvatusalalta
  • projektinhallintataitoja
  • hyvää viestintä- ja ATK-osaamista
  • oma-aloitteisuutta ja itsenäistä otetta työhön
  • sujuvaa suomen sekä välttävää ruotsin osaamista
  • soveltuvaa koulutusta esim. kasvatus- tai järjestöalalta
  • intohimoa lasten pyöräilyn edistämiseen
  • matkustusvalmiutta kotimaassa

Eduksi työssä on:

• Pyöräliiton jäsenjärjestön- tai järjestöjen tuntemus
  • kokemus lasten pyöräilyn ohjaamisesta

Työn tekopaikka sovitaan työntekijän kanssa. Pyöräliiton toimisto sijaitsee Helsingissä, mutta työ voidaan suorittaa myös etänä Tampereella tai Turussa. Pyöräilykasvattaja työskentelee tiiviissä yhteistyössä Pyöräilykuntien verkoston palkkaaman projektipäällikön kanssa.
Työtä on noin 2 päivää viikossa ja tehtävä on määräaikainen. Paikka täytetään heti kun sopiva työntekijä löytyy ja työ alkaisi mahdollisimman pian.
Pyöräliitto tarjoaa modernin ja eloisan työyhteisön, jossa työllä on merkitystä.

Hakemus ja CV palkkatoivomuksineen sähköpostitse osoitteeseen rekry (ät) pyoraliitto.fi.
Lisätiedot tehtävästä: Matti Koistinen, toiminnanjohtaja, matti.koistinen (ät) pyoraliitto.fi p. 044-2795588

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.