Ajankohtaiset

Rekry: Maahanmuuttajat pyörille -hankkeen projektipäällikkö

Arkipyöräilyn edistämisjärjestö Pyöräliitto hakee tarmokasta ja idearikasta

PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ

Maahanmuuttajat pyörille -hankkeeseen, jossa laajennetaan maahanmuuttajien pyöräilykursseja koko maahan. Hankkeessa luodaan maahanmuuttajien pyöräilykouluttajien verkosto ja juurruttetaan kurssit osaksi kotouttamistyötä sekä kannustetaan maahanmuuttajia mukaan pyöräilyjärjestöjen toimintaan.

Projektipäällikön tehtävänä on vastata hankkeen koordinoinnista, ohjaajien koulutusten järjestämisestä, viestinnästä sekä yhteyksistä pyöräily- ja maahanmuuttajajärjestöihin.

Odotamme uudelta työntekijältämme soveltuvaa koulutusta sosiaali-, liikunta- tai järjestöalalta, idearikkautta, kykyä innostaa vapaaehtoisia, kokemusta ryhmien ohjaamisesta, sujuvaa viestintäotetta ja näkemystä maahanmuuttajatyöstä. Eduksi työssä on halu tehdä töitä pyöräilyn lisäämiseksi, pyöräilijäryhmien ohjaamiskokemus sekä verkostot maahanmuuttajien järjestöihin. Työ vaatii matkustamista Suomessa ja jonkin verran työskentelyä viikonloppuisin.

Pyöräliitto tarjoaa työntekijöille hyvät työsuhde-edut, mukavan työyhteisön, vapauden päättää omasta työstään, työskentelytavoistaan- ja paikoistaan. Työntekijä voi tehdä töitä Helsingin toimistollamme tai etänä.

Työsuhde alkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään helmikuussa 2018. Projekti ja työsuhde kestävät vuoden 2020 loppuun, jonka jälkeen tehtävä pyritään vakinaistamaan.

Toimita hakemuksesi 12.1. mennessä osoitteeseen rekry (ät) pyoraliitto.fi

Pyöräliitto haluaa edistää toiminnassaan yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa, joten toivomme hakemuksia eri-ikäisiltä ja -taustaisilta hakijoilta.

Lisätiedot:

Matti Koistinen, toiminnanjohtaja, Pyöräliitto ry

044-2795588 (mieluiten 20.12. ja 9.1. klo 9-16)

matti.koistinen (at) pyoraliitto.fi