Ajankohtaiset

Vuoden pyörä -kisa alkaa!

Voarkipyora_2017ita itsellesi pyöräilijöiden vuoden parhaaksi valitsema polkupyörä! Pyöräliitto järjestää Vuoden pyörä -kilpailun, jossa valitaan sekä paras arki- että urheilupyörä. Voittajat julkaistaan GoExpo-messuilla 17.3. Messuille osallistuvat yritykset voivat nimetä kandidaatit kumpaankin kategoriaan.

Pyöräpalkinnosta kisataan jakamalla Twitterissä tai Instagramissa pyöräselfie, lyhyt perustelu miksi haluaa uuden pyörän ja tunniste #vuodenpyörä. Osallistua voi 2.3.-17.3. Arvomme viikoittain kahden pääsylipun paketteja GoExpo-messuille. Pääpalkinnon voittaja arvotaan 18.3. Voittaja saa valita itselleen joko voittaneen arki- tai urheilupyörän. Pyörän luovuttanut taho hoitaa arpajaisveron.

Voittajiin otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä. Heidän nimensä ja pyöräselfiensä voidaan julkaista Pyöräliiton ja sen yhteistyökumppaneitten medioissa. Jos GoExpo-lippupakettien voittajia ei tavoiteta 5 päivän sisään voitosta ja viimeistään 2 päivää ennen messuja, arvotaan uusi voittaja. Pääpalkinnolle arvotaan uusi voittaja, jos voittajaa ei tavoiteta maaliskuun loppuun mennessä.

Lisätietoja kilpailusta: Erika Weckström erika.weckstrom @ pyoraliitto.fi, puh. 044 9824 328urheilupyora_2017

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.