Niklas Aalto-Setälä

"Pyöräliikenteen edistäminen Helsingin seudulla – paikkatietotarkastelu pyöräliikenteen potentiaalin tunnistamiseksi"

Niklas Aalto-Setälä maankäytön ja liikeneen suunnitelun projektipäällikkö Sweco Oy:ssa. Hän toiminut Helsingin kaupungin pyöräilykoordinaattorina, ollut mukana kehittämässä parempia talvikunnossapidon menetelmiä Helsingin kaupungilla, tehnyt eri pyöräliikenteeseen liittyviä projekteja konsulttina, sekä tehnyt diplomityönsä Helsingin seudun liikenteelle pyöräliikenteen olosuhteiden kehittämisestä. Koulutukseltaan hän on lähes valmis diplomi-insinööri Aalto yliopistosta Spatial Planning and Transportation Engineering -ohjelmasta sekä suunnittelumaaniteteen kandidaatti Helsingin yliopistosta.