Anna lahja pyöräilylle

Joulu on antamisen juhlaa. Mitä jos lahjoittaisit tänä vuonna Pyöräliitolle?

Lahjoitukset ovat tärkeässä roolissa rahoituksessamme, jotta voimme tehdä Suomesta yhä parempaa jokaiselle vauvasta vaariin. Voit lahjoittaa haluamallesi kohteelle tai ryhtyä kuukausilahjoittaksi.

Miten lahjoitukset käytetään?

Lahjoitusvarat käytetään:

• Vaikutustyöhön parempien pyöräteiden puolesta
  • Maahanmuuttajien pyöräilykoulutukseen
  • Pyörällä kaiken ikää -toimintaan ikäihmisten ilahduttamiseksi tai
  • Pyöräilytalvi -kampanjaan pyöräliikenteen turvallisuuden parantamiseksi.

Mitä Pyöräliitto on saanut aikaan?

• Pyöräliitto vaikuttanut siihen, että vuonna 2020 valtio nostaa pyöräilylle kohdennetun rahoituksensa 3,5 miljoonasta 24,5 miljoonaan euroon. Antti Rinteen hallituksen ohjelma on pyöräilymyönteisempi kuin yksikään hallitusohjelma aiemmin – kiitos Pyöräliiton pitkäaikaisen vaikutustyön.
  • Vuonna 2019 #Pyöräilytalvi –kampanja levittäytyi 25 paikkakunnalle 40 tapahtuman voimin, joissa vapaaehtoiset jakoivat valottomille pyöräilijöille 6000 lamppua.
  • Suomessa on jo 75 Pyörällä kaiken ikää riksaa, joilla vapaaehtoiset pyöräluotsit vievät ikäihmisiä ulkoilemaan.
  • Vuonna 2019 yli 400 maahanmuuttajaa oppi pyöräilemään tai huoltamaan pyörää Pyöräliiton ja sen jäsenjärjestöjen kursseilla.  Helsingin sanomien juttu kertoo miten pyöräilytaito voi muuttaa elämän.
  • Vuoden aikana Pyöräliitto on mainittu mediassa lähes 300.

Miten Pyöräliiton toimintaa valvotaan?

Pyöräliiton toimintakertomukset, tilinpäätökset ja tilintarkastuskertomukset löydät täältä. Käytämme ulkopuolista ammattilaista hallintomme ja talouden tarkastuksessa. Lahjoitusten käyttöä ja keruuta valvoo Poliisihallitus rahankeräyslupamme mukaisesti. Lisäksi toimintaamme valvovat rahoittajista STEA, Opetus- ja kulttuuriministeriö sekä Traficom.

Lahjoita

Lahjoita nyt ja olet mukana tekemässä Suomesta parempaa pyöräilymaata.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.