GoExpo! ja Fillari -messut Helsingissä 17.-19.3.

GoExpo ja sen yhteydessä järjestettävä Fillari-messut valtaavat Helsingin Messukeskuksen 17.-19.3.GoExpo17OlemmeMukana140x350PYSTY

Fillari-alue starttaa kevään pyöräilykauden. Pääset näkemään uutuusmalleja, teet hyviä ostoksia messuhinnoilla ja saat asiantuntevaa palvelua alan ammattilaisilta. Messuilla pääset myös kokeilemaan ja testaamaan erilaisia pyöriä kätevästi sisätiloissa sekä Messukeskuksen ulkoalueelle!

Fillari tarjoaa paljon kiinnostavaa pyöräkrossista perhepyöräilyyn ja arjen pyöräilyn kuljetusratkaisuihin sekä tarvikkeisiin. Tarjolla on tietoiskuja, elämyksellistä ohjelmaa ja mahdollisuus keskustella alan asiantuntijoiden kanssa.

Lavalla ovat mm. pyöräseikkailija Matti Rämö, Haavematkoja-bloggari Arja Heinonen, pitkänmatkan polkija Mikko Mäkipää, kotimaassa pyöräretkeillyt Veera Moll, Helsingin uusi pyöräilykoordinaattori Niklas Aalto-Setälä ja sähköpyöräilijä Mika Pantzar.

Pyöräliitto on vastuussa Fillari-lavan ohjelmasta ja meidät löytää myös Helsingin Polkupyöräilijöiden kanssa yhteisosastolla 6f70 lavan välittömästä läheisyydestä. Lavan ohjelmatuotantoa tukee Liikennevirasto.

Valitsemme myös Vuoden arkipyörän ja Vuoden urheilupyörän. Palkinnot voittaneet pyörät julkistetaan perjantaina 17.3.

Tutustu näytteilleasettajiin ja ohjelmiin sekä hanki liput ennakkoon edullisemmin osoitteesta http://goexpo.messukeskus.com/messuilla/

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.