Pyörä huoltoon koronasta huolimatta

Pyörä on koronaepidemian aikaan erityisen hyvä liikenneväline niille joiden on pakko liikkua. Siksi niiden pyörähuoltojen on toimittava epidemiankin aikana, mutta kuitenkin henkilökuntaa tai asiakkaita vaarantamatta.

Pyöräliitto kerää listaa pyörähuolloista, joihin voit jättää pyörän ilman ihmiskontaktia tai jotka noutavat pyörän asiakkaan kotoa. Liikkeiden erilaiset ratkaisut ovat ilahduttavia: yksi hoitaa asiakaskommunikaation täysin verkossa, toinen paperilapuilla ja kolmas noutaa pyörän huoltoon ilmaiseksi kotoa.

Nyt jos milloin kannattaa tukea paikallisia yrittäjiä ja hoitaa pyörä kuntoon. Tarkista oman paikkakuntasi huollot täältä.

Yrittäjät! Ilmoita oma huoltosi listalle tällä sivulla.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.