Pyöräliiton kesäkausi – katso kehen otat yhteyttä

Pyöräliittokin koettaa lomailla kun on kerran kaunis ja kuuma kesä! Kokonaan ei kuitenkaan laiteta lappua luukulle, joten yhteyksiä meihin voi ottaa seuraavasti:

Maahanmuuttajat pyörille -hankkeen projektipäällikkö Federico Ferrara lomailee 1.-29.7. Sinä aikana kiireellisissä asioissa yhteys Matti Koistiseen. Mattikin on hiukan lomamoodissa, joten yhteys häneen mieluiten vain puhelimitse +358 44 2795588, sähköposteja Matti lukee harvakseltaan.

Pyöräilytalvi-hankkeen erityisasiantuntija Martti Tulenheimo on puolestaan lomalla 17.8. saakka. Siihen asti kaikki yhteydenotot Pyöräilytalveen ja kaupunkipyöriin liittyen Jenni Ruotsaloon ( +358 40 7222073, jenni.ruotsalo@pyoraliitto.fi).

Mikäli kesän aikana ilmenee muita Pyöräliittoon liittyviä kiireellisiä asioita, yhteyttä voi tarvittaessa ottaa Jenniin. Kaikki yhteystietomme löydät myös täältä.

Aurinkoista ja pyöräilyrikasta kesää kaikille!

T. Jenni ja muu liiton väki