Pyöräliiton tapahtumamuutokset korona-viruksen vuoksi

Koronan aiheuttamia muutoksia Pyöräliiton ja sen jäsenjärjestöjen tapahtumissa:

• Pyöräilyviikko siirtyy toukokuulta syyskuun toiselle viikolle (5.- 13.9.)
  • Pyöräliiton tilaisuuksista ja koulutuksista osa siirtynee maalis-huhtikuulta eteenpäin. Tässä seurataan viranomaisten ohjeistusta. Tilaisuudet ovat lähinnä maahanmuuttajien pyöräilyn alkeiskursseja. Asiasta tiedotetaan tarkemmin jos muutoksia tulee.
  • 26.4. sovittu Maahanmuuttajien pyöräilykoulutusta antavien koutsien koulutus pidetään. Jos voidaan, niin se toteutetaan normaalisti Tampereella. Jos ei, niin koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena.
  • Tuottajarekrymme jatkuu entisellään yhdessä HEPOn kanssa. Haastattelemme hakijat videoneuvottelun kautta viikon 12 aikana.
  • Pyörällä kaiken ikää toimijoille on toimitettu oma ohjeistuksensa ja kannustamme vapaaehtoisia luotseja erityiseen varovaisuuteen, sillä he ovat tekemisissä riskiryhmän kanssa.
  • Muuten toiminta jatkuu normaalisti. Pyöräliitossa tehdään muutenkin paljon etätöitä eikä tähän tule muutosta. Valtaosa tapaamisista on muuttunut videoneuvotteluiksi.

Lisätiedot:

Matti Koistinen, toiminnajohtaja

P. 044-2795588
matti.koistinen@pyoraliitto.fi

Matti Koistinen

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.