VeloFinlandin Call for Paper avattu

Pyöräliiton vuoden päätapahtuman, VeloFinlandin, ohjelmaehdotuksia otetaan vastaan 3.5. saakka. Jaa omat tutkimuksesi, kokemuksesi ja ideasi pyöräilevälle maailmalle!

Toivomme monipuolisesti esityksiä aiheista, jotka liittyvät arkipyöräilyyn ja sen edistämiseen. Vuonna 2020 VeloFinlandin pääteemat ovat liikenteen ilmastopäästöt, pyörämatkailu sekä pyöräilyn ja liiketoiminnan suhde. Pääteemojen lisäksi toivomme ehdotuksia myös muista pyöräliikenteeseen liittyvistä aihepiireistä.

Pyöräilyä voikin lähestyä esimerkiksi talouden, liikenteen, yhdyskuntasuunnittelun, kansanterveyden, elämänlaadun, kasvatuksen, matkailun, kulttuurin, kansalaisyhteiskunnan ja päätöksenteon näkökulmista.

VeloFinland 2020 on vähähiilinen tapahtuma, joten otamme mieluusti vastaan myös video- ja on-line esityksiä kuten aiempinakin vuosina.

Esityksen voi pitää suomeksi tai englanniksi. Esiintyjät pääsevät tapahtumaan maksutta.

VeloFinland 2020 -seminaarin järjestää Pyöräliitto yhteistyössä Oulun kaupungin kanssa.

Jätä ehdotuksesi täällä.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.