VeloFinland 2018

VeloFinland on pyöräliikenteen oma seminaari, joka tuo yhteen pyöräliikenteen edunvalvojat, kaupunkikehityksen ammattilaiset, päättäjät, opiskelijat ja aktiivit. VeloFinlandissa tarjoillaan pyöräliikenteen ja kaupunkisuunnittelun viimeisimpiä kuulumisia, tutkimustuloksia, oivalluksia ja innovaatioita. Tule oppimaan, jakamaan toisille osaamistasi ja verkostoitumaan!

Emme usko salissa unisena nuokkumiseen ja siksi VeloFinland rakentuukin vaihtelevasta sisällöstä: luennoista, työpajoista, pyöräretkistä, velomessuista ja iltaohjelmasta.

Kokoonnumme 28.-29.9.2018 Turussa, Linnateatterin tiloissa. Käytännön tietoa järjestelyistä löydät täältä.

Call for papers on nyt auki. Osallistujien ilmoittautuminen aukeaa myöhemmin kesällä.