Ilmoittautuminen

Normaalien lippujen myynti on pääättynyt, mutta voit edelleen ostaa stream-lipun.
Streamaus -lippu: 40 €. Voit seurata Aurora- ja Puisto-salin ohjelmaan verkossa mistä vaan ja poimia ohjelmasta sinua eniten kiinnostavat ohjelmanumerot. Perjantai-illaan Pecha Kuchaa ei streamata.

VeloFinland 2022 stream-lippu

• Maksaminen / Payment

Sinut ohjataan ilmoittautumisen jälkeen suorittamaan maksu Paytrailin palveluun, jossa maksuvälineenä toimii yleisimmät luottokortit sekä verkkopankit. Onnistuneen maksun jälkeen saat sähköpostiisi kuitin. / You'll be redirected to PayTrail where you can do the payment. You can use most common credit cards and Finnish banks. After succesful payment you'll get receipt to your email.
  • Syötä tähän mahdollisesti saamasi alennuskoodi. / Add here your possiblle discount code.
  • 0,00 €

Lippujen peruutusehdot

Lipun voi peruuttaa ottamalla yhteyttä sähköpostitse pyoraliitto@pyoraliitto.fi -osoitteeseen.

Lipun maksuton peruutus on mahdollista tehdä 15.9.2022 saakka. Mikäli peruminen tehdään 16.9.-22.9., palautetaan lipun hinnasta puolet. 23.9. tai sen jälkeen tehtävien peruutuksien kohdalla lippujen hintaa ei palauteta.

Esteen sattuessa osallistujan vaihtaminen on mahdollista kuluitta. Vaihdot on tehtävä sähköpostitse osoitteeseen pyoraliitto@pyoraliitto.fi, 23.9.2022 mennessä.

Sairaustapauksissa lääkärintodistuksella peruminen on maksutonta. Lääkärintodistuksesta tulee käydä ilmi tapahtumanaikainen este osallistumiselle. Lääkärintodistukset on toimitettava sähköpostitse osoitteeseen pyoraliitto@pyoraliitto.fi 15.10.2022 mennessä. 16.10.2022 tai sen jälkeen toimitettua lääkärintodistusta vastaan ei enää palauteta maksettua osallistujalippua.

Force Majeure -tilanteet

Jos kohtaamme ylivoimaisen esteen, force majeure –tilanteen tai tapahtuman järjestäjästä riippumattoman esteen, joka pakottaa tapahtuman järjestäjän siirtämään tapahtuman ajankohtaa, siirrämme jo maksetut osallistumisliput tapahtuman uudelle ajankohdalle.

Jos kohtaamme ylivoimaisen esteen, force majeure -tilanteen tai tapahtuman järjestäjästä riippumattoman esteen, joka pakottaa tapahtuman järjestäjän perumaan tapahtuman ilman uutta ajankohtaa, emme valitettavasti voi palauttaa maksettuja osallistumismaksuja.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.