Iltaohjelma

VeloFinlandin iltaohjelma pe 28.9.

Aika: pe 28.9.2018, alkaen klo 19
Paikka: Panimoravintola Koulun Historian luokka, Eerikinkatu 18, Turku
Hinta: 26 €

Tervetuloa juhlistamaan Turun polkupyöräilijöitten pyöreää vitosta perjantaina 28.9 klo 19 alkaen Panimoravintola Koulun Historian luokkaan! Luvassa on leppoisaa hauskanpitoa pakollisen pönöttämisen sijasta, joten paikalle voi hyvin tulla ihan vaan tutustumaan Turpoon, turpolaisiin tai Koulun panimo-oluisiin.

Illan hinta on 26€ ja hintaan kuuluu Koulun buffet-illallinen, jonka ruokalista on parempi kuin sun jääkaapin sisältö, joten tule paikalle. Ilmoittaudu 24.9 mennessä: http://turpo.fi/5v-ilmoittautuminen/

Ruokalista:

3 salaattia (vihreä, kalaisa, ruokaisa vegaaninen)
Talon leipää (vegaaninen) ja voita + sinistä Keijua
Maissikananrintaa, harissakastiketta ja helmicouscousia
Nyhtöhernettä ja kasviksia kookoskastikkeessa (vegaaninen)
Kahvia ja teetä
Suklaamakeisia

HUOM! Alkoholijuomat eivät kuulu hintaan

Tapahtuman järjestää Turun polkupyöräilijät.

Lauantain iltaohjelma

Lauantaina Turpo järjestää lautapeli-illan baari Alvarissa, Linnateatterin naapurissa (Humalistonkatu 7) alkaen kello 18. Ei vaadi ilmoittautumista.