Käytännön ohjeita

Ajankohta ja paikka

Pe 4.10. ja la 5.10.2019. Pyöräliiton liittokokous ja ohjelmaan jäsenille vielä sunnuntaina 6.10. klo 10-14.
Paikka: A-Grid, Otakaari 5, Espoo.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan lomakkeella. Ilmoittautumisia otetaan vastaan tiistaihin 24.9. keskiyöhön asti.

Lippujen hinnat: Ennakkoliput 15.8. mennessä / Normaalihinnat 16.8. jälkeen

• Peruslippu 100 / 130 €
  • Pyöräliiton jäsenet 45 € / 60 €
  • Rajoitettu määrä SWECOn sponsoroimia lippuja liikenteen ja maankäytön opiskelijoille
  • Esiintyjät ja vapaaehtoiset pääsevät maksutta

Liput sisältävät ohjelma ja kahvitukset, mutta eivät ruokailuja.

Paikalle saapuminen

Suosittelemme saapumaan pyörällä, junalla tai bussilla.

Lähimmät rautatieasemat:

• Helsingin päärautatieasema ja Leppävaaran asema. Näistä pääsee Otaniemeen kätevästi pyörällä tai julkisella liikenteellä. Helsingin keskustasta nopein tapa saapua Otaniemeen on metro ja hauskin kaupunkipyörä.

Lähimmät kaukoliikenteen pysäkit lännestä saapuessa:

• Leppäsolmu Leppävaarassa ja Karhusaari Keilalahdessa.
  • Muualta tulevat pääsevät Helsingin Kampin linja-autoseman kautta metrolla tai kaupunkipyörällä Otaniemeen.

Junien aikataulut ja liput: www.vr.fi

Linja-autojen aikataulut: www.matkahuolto.fi

Reittioppaasta löydät paikallisliikenteen aikataulut ja reitit sekä pyöräilyreitit.

Kaupunkipyörät

Suosittelemme erittäin lämpimästi Espoon ja Helsingin yhteisen kaupunkipyöräjärjestelmän käyttöönottoa. Luo itsellesi pyöräilijätunnus täällä. Lähin kaupunkipyöräasema sijaitsee tapahtumapaikan vieressä ja on nimeltään ”Sähkömies”. Kaupunkipyöriä voit hyödyntää myös ohjelmaan kuuluvilla ekskursioilla.

Majoittuminen

VeloFinlandin puolesta ei järjestetä osallistujien majoittautumisia. Tapahtumapaikan lähimpimpiä majoituspalveluita ovat  Sokos Hotel Tapiola GardenRadisson Blu Espoo jaHanasaari. Myös Forenom vuokraa asuntoja Otaniemessä ja Leppävaarassa. Lisätietoa majoituksista Espoossa.

Ruokailut

Seminaarissa tarjotaan aamu- ja iltapäiväkahvit. Lounaat osallistujat hoitavat omakustanteisesti. A-Gridissä sijaitsee Factory Espoo-Otaniemi ja viereisessä rakennuksessa Studio Kipsari tarjoaa kasvisruokaa myös opiskelijahintaan.

Järjestäjien yhteystiedot

Matti Koistinen, toiminnanjohtaja