VeloMessut 2018

VeloFinland 2018 -seminaari ovat kaupunkikehityksen ja pyöräliikenteen ammattilaisten, päättäjien, opiskelijoiden ja aktiivien kohtaamis-, oppimis- ja verkostoitumispaikka. VeloFinland keskittyy pyöräliikenteeseen ja kaupunkisuunnittelun eri näkökulmista. Seminaarissa esiintyy alan huippunimiä Suomesta ja ulkomailta, mm. Marianne Weinreich (Rambøll / Cycling Embassy of Denmark), Herbert Tiemens (Province of Utrecht) ja Reetta Keisanen (Helsingin kaupunki).

Velomessuilla alan tuotteet ja palvelut esillä

VeloFinlandin yhteydessä 28.-29.9. järjestetään VeloMessut, joissa alan yritykset voivat esitellä palveluitaan virkamiehille, päättäjille, opiskelijoille ja aktiiveille. Näyteilleasettajana tavoitat kaikki pyöräilyalan vaikuttajat yhdellä kertaa– kasvotusten. Aiempina vuosina näytteilleasettajina on ollut mm:

• WSP Finland Oy
  • Tavarapyörä-asiantuntija
  • Cyclos AB
  • Pedalslot
  • Trafino Oy
  • Hollannin suurlähetystö
  • Electrobike Oy
  • Ovella systems Oy

Messut järjestetään Turussa Linna-teatterin aulatilassa, jossa seminaarivieraat viettävät taukonsa.
VeloMessujen paikat ovat nyt myynnissä. Toimi nopeasti, sillä paikkoja on tarjolla rajoitetusti!

Velomessut -osaston sisältö

• Osasto seminaarin aulatiloissa sisältää pöydän ja n. 2 x 3 metriä kokoisen tilan
  • Sähköt osastolle ja valot (aulan yleisvalaistus)
  • Listaus VeloMessut -tietoihin seminaariosallistujille toimitettavaan infoon ja seminaarin verkkosivuille
  • 2 pääsylippua VeloFinland -seminaariin perjantaiille ja lauantaille annettavaksi omille asiakkaille.
  • Hinta: 350 € / Pyöräliiton Dynamo-jäsenille: 250 €
  • Lisäliput tarjottavaksi yhteistyökumppaneille 65 €/kpl.

Varaa paikkasi nyt osoitteessa https://goo.gl/forms/BZkHTjTA2s9bnZr02

VARAUKSET JA LISÄTIEDOT