VeloMessut

VeloFinlandin ja VeloCity -jälkiseminaarin yhteydessä 13.-14.10. järjestetään VeloMessut, joissa alan yritykset esittelevät palveluitaan virkamiehille, päättäjille, opiskelijoille ja aktiiveille.

Aukioloajat

Messut ovat avoinna perjantaina 13.10. klo 9.00-16.00 ja lauantaina 14.10. klo 9.00-15.00.

VeloMessuille osallistuvat yritykset:

WSP Finland Oy

WSP on eri osaamisaloja ennakkoluulottomasti yhdistelevä suunnitteluyritys. Autamme asiakkaitamme luomaan uutta ja korjaamaan vanhaa. Tutkimme, konsultoimme ja muotoilemme rakennettua ympäristöä viihtyisäksi niin, että se kestää ja luo kilpailukykyä.

Cyklos AB

Kehitämme ja myymme pyörätelineitä ja pyöräkatoksia, jotka helpottavat tulevaisuuden liikkujien matkaa. Suojaamme, turvaamme ja helpotamme pysäköimistä kohteissa. Ennen kaikkea pyöräilijöille mutta myös muille tiellä liikkujille. Kyseessä voi olla intuitiivinen pyöräpysäköinti, helppopääsyinen, viher-kattoinen sääsuoja, tukeva ja hyvin suunniteltu pyöräpumppu tai vaikkapa aurinkokennokatto sähköautoille.

Tavarapyörä-asiantuntija

Tavara- ja erikoispyörien paras asiantuntija Suomessa. Myymme myös taitto- ja riksapyöriä.

PedalSlot Oy

Runkolukittavat pyörätelineet aktiiviseen käyttöön ja pyörien säilytykseen. PedalSlot-telineet ovat helppoja ja turvallisia käyttää. Monipuoliset vaihtoehdot tarjoavat uusia mahdollisuuksia pyöräpysäköinnin tehokkaaseen järjestämiseen. Kotimainen suunnittelu ja valmistus vastaa joustavasti kaikkiin pyöräpysäköinnin tarpeisiin.

Fidecol Oy

Pyöräkaista- ja luonnonkivipinnoitteet.

Trafino Oy

Eco-Counter polkupyörä- ja kevyenliikenteenlaskimet sekä pyöräilybarometrit. Polkupyörälaskimia on sekä kiinteään asennukseen että tilapäisiin laskentoihin. Laskentatietojen käsittelyä helpottaa Eco-Visio pilvipalvelu kattavine ominaisuuksineen. (https://www.trafino.fi/tuote/kevyenliikenteenlaskenta/)

Velovia Oy

Pyöräpysäköintituotteet vaativaan käyttöön. Tuotteitamme ovat: Easylift Premium – 2 tasoiset pyörätelineet, Bikeep – sähköisesti lukittava pyöräteline, sekä Cyclopods – julkisen tilan pyöräpumput ja -korjaustelineet.

LISÄTIEDOT

Matti Koistinen, toiminnanjohtaja