Dynamo

Pyöräliiton Dynamo on pyörätoimialan yhteistyöverkosto.

Tavoitteet

Dynamon tarkoituksena on lisätä pyöräilyä ja kasvattaa pyörätoimialan liikevaihtoa, yhdistää voimat vaikuttamistyössä ja käyttää resurssit mahdollisimman tehokkaasti ja antaa alan yrityksille ääni päättäjien suuntaan.

Toiminta

Dynamon toiminta koostuu vaikuttamistyöstä ja alan verkostoja vahvistamista tapaamisista. Pyöräliitto kutsuu tarpeen mukaan Dynamon jäsenyrityksiä mukaan päättäjätapaamisiin ja selvittää yritysten näkökantoja ajankohtaisiin asioihin ja välittää näitä eteenpäin. Näin alan yritysten ääni tulee kuulluksi päätöksenteossa. Dynamon jäsenmaksut käytetään Pyöräliiton vaikutustoimintaan ja näin jäsenyritykset ovat mukana tekemässä Suomesta parempaa pyöräilymaata.

Jäsentapaamisia Dynamolla on 2-4 kertaa vuodessa. Näissä käydään läpi ajankohtaisia asioita ja mietitään ratkaisuja pyöräilyn suosion kasvattamiseen. Välillä aiheena voi olla alan sisäiset kehittämisasiat kuten vaikkapa sähköpyörien akkujen kierrätys tai pyörämekaanikkojen koulutus.

Dynamon, kuten muustakin Pyöräliiton toiminnasta, päättää viime kädessä Pyöräliiton hallitus ja vuosikokous.

Saavutuksia

Jäsenedut

• Jäsenet pääsevät mukaan vaikuttamaan pyöräliikenteen kehittymiseen Suomessa
  • Jäsenet saavat apua vaikuttamistyössä
  • Jäsenet saavat VeloFinland tapahtuman yhteydessä järjestettävien VeloMessujen osastopaikan alennettuun hintaan
  • Mukana pyöräliikenteen edelläkävijöiden verkostossa

Jäsenet

Dynamon jäseninä ovat Suomen pyörätoimiala yrityksiä pyörien valmistajista konsultteihin ja pyörätelineiden tekijöistä kaupunkipyöräoperaattoreihin:

Tunturi-Hellberg, Helkama Velox, Cycleurope Finland, Electrobike, Navico, Classic Bike, Tavara-pyörä Asiantuntija, Cyklos, Fidecol, NextBike Polska, Move & Go FinlandOvella, Suomen TyösuhdepyöräFillarifiilari ja Lahden Teräsrakenne/Turvatec.

Jäseneksi?

Haluaako yrityksesi olla mukana edistämässä suomalaista pyöräilyä ja vahvistamassa alan yhteistyötä? Ota yhteys Pyöräliiton toiminnanjohtaja Matti Koistiseen (p. +358 44 279 5588, matti.koistinen@pyoraliitto.fi) ja kysy lisää!

Jäsenmaksu

Dynamon jäsenmaksu menee täysimääräisesti Pyöräliiton pyöräilynedistämiseen Suomessa. Jäsenmaksu on siis yrityksen investointi pyöräilyn kokonaismarkkinan kasvuun. Dynamon jäsenmaksu perustuu yrityksen pyörätoimialan liikevaihtoon ja sen koko sovitaan jokaisen jäsenen kanssa erikseen. Jäsenmaksut vaihtelevat muutamista satasista muutamaan tuhanteen euroon.