Talvipäivät

Pyöräliiton talvipäivät tarjoavat rautaisannoksen pyöräilynedistämistietoa- ja taitoja sekä verkostoitumista. Tapahtuma on suunnattu erityisesti Pyöräliiton jäsenjärjestöjen hallituksille, mutta sinne ovat tervetulleita muutkin aktiivit. Talvipäivät järjestetään vuosittain tammikuussa Tampereella.

Majoitus

Omakustanteisesti. Edullista majoitusta tarjoavat mm. AirBnB ja DreamHostel/Hotel.

Matkakulut

Pyöräliitto maksaa yli 200 km:n päästä saapuvien Pyöräliiton jäsenjärjestöjen tai suorien jäsenten matkakustannukset kun matkat on suoritettu Pyöräliiton matkustussäännön mukaisesti.
Järjestöistä, joista osallistuu enemmän kuin yksi henkilö toivotaan kululasku kokonaisena pakettina yhdellä laskulla.
Yksittäisten henkilöiden kohdalla laskun voi lähettää suoraan Matti Koistiselle (matti.koistinen(ät)pyoraliitto.fi). Laskuun mukaan aina skannatut/sähköiset kuitit sekä saajan nimi, henkilötunnus ja tilinumero, jolle kulut maksetaan. Jos henkilötiedot on toimitettu aiemmin, niin niitä ei tarvitse toimittaa uudestaan.