VeloFinland

VeloFinland on pyöräliikenteen oma seminaari, joka tuo yhteen pyöräliikenteen edunvalvojat, kaupunkikehityksen ammattilaiset, päättäjät, opiskelijat ja aktiivit. VeloFinlandissa tarjoillaan pyöräliikenteen ja kaupunkisuunnittelun viimeisimpiä kuulumisia, tutkimustuloksia, oivalluksia ja innovaatioita. Esitysten aiheina on mm. Ruotsin sähköpyöräavustus, datan käyttö pyöräliikenteen suunnittelussa, pyöräilyn historiallinen muutos Turussa, pyöräilykasvatusta ja talvikunnossapito. Työpajoissa käsitellään mm. pyöräliikenteen suunnitteluohjetta, taktista urbanismia ja pyöräpajatoimintaa.

Tule 28.-29.9.2018 Turkuun oppimaan, jakamaan toisille osaamistasi ja verkostoitumaan! Seminaari järjestetään Linnateatterilla (Puutarhakatu 8).

Ilmoittaudu mukaan 18.9. klo 24 mennessä.

Emme usko salissa unisena nuokkumiseen ja siksi VeloFinland rakentuukin vaihtelevasta sisällöstä: luennoista, työpajoista, pyöräretkistä, velomessuista ja iltaohjelmasta. Katso ohjelma täältä

Nostoja ohjelmasta:

VeloFinlandia tukevat: