VeloFinland järjestetään Lahdessa 1.-2.10.2021

Tapahtumapaikkana toimii Malski, Päijänteenkatu 9, 15140 Lahti.

Noudatamme tapahtumassa viranomaisten pandemiaan liittyviä turvallisuusohjeita ja seuraamme voimassa olevia koronarajoituksia. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä koko tapahtuman ajan. Mikäli sinulla on mitä tahansa flunssan oireita kuten nuhaa, yskää, kurkkukipua, päänsärkyä tai kuumetta, jääthän kotiin.

VeloFinland järjestetään yhteistyössä Lahden kaupungin kanssa.

Tapahtuman pääyhteistyökumppani on Ramboll ja yhteistyökumppani Sweco.

Ilmoittautuminen

Vallitsevan pandemiatilanteen vuoksi seminaari tullaan järjestämään tänä vuonna aikaisemmasta suunnitelmasta poiketen hybriditapahtumana. Voit osallistua tapahtumaan joko paikan päällä Malskissa, Lahdessa tai seuraamalla seminaariohjelman striimiä verkon välityksellä.

Valittavissasi on kaksi vaihtoehtoista osallistumistapaa: voit ilmoittautua mukaan läsnätapahtumaan tai osallistua seuraamalla tapahtuman striimiä. Kiinnitämme Malskilla erityistä huomiota koronaturvallisuuteen ja paikan päälle Sammiosaliin mahtuu n. 150 osallistujaa, joka vasta 50 % tilan yleisökapasiteetista.

Järjestelyjen muutoksista johtuen avaamme tapahtumaan kokonaan uuden ilmoittautumisen. Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan tästä.

Ilmoittautuminen on avoinna läsnätapahtuman osalta 24.9. asti ja striimilippujen osalta 29.9. asti.

Noudatamme tapahtumassa viranomaisten turvallisuusohjeita ja kiinnitämme erityistä huomiota koronaturvallisuuteen, turvaväleihin ja käsihygieniaan. Suosittelemme kasvomaskien käyttöä sisätiloissa.

Läsnätapahtuman yhteydessä järjestettäville pyöräretkille kerätään ilmoittautumiset ennakkoon ennen tapahtumaa lähetettävällä erillisellä ilmoittautumislomakkeella. Pyöräretkien ilmoittautuminen käynnistyy 20.9. klo 10 ja retket täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Saat retkien ilmoittautumisesta erillisen sähköpostin alkaen 20.9.

Ilmoittautuminen on sitova. Ostettuja lippuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.

Oletko liikenteen ja maankäytön opiskelija? Pääyhteistyökumppanimme Ramboll tarjoaa alan opiskelijoille ilmaisen striimilipun tapahtumaan. Opiskelijalippuja on jaossa yhteensä neljällekymmenelle ensimmäisenä ilmoittautuneelle opiskelijalle. Ilmoittaudu mukaan tästä ja valitse lomakkeessa ilmoittautumismuodoksi striimilippu. Mikäli olit jo ilmoittautunut aiemmin tapahtumaan, pyydämme sinua tekemään uuden lippupyynnön uuden lomakkeen kautta muuttuneiden järjestelyjen vuoksi.

Ohjelma

VeloFinlandin ohjelma on suunniteltu hybriditoteutukseen sopivaksi. Osa ohjelmasta tapahtuu kokonaan verkossa ja osa pelkästään paikan päällä Lahdessa. Sammiosalin lavalla tapahtuvasta ohjelmasta iso osa striimataan nähtäväksi myös verkon välityksellä.

Kumpanakin seminaaripäivänä Lahdessa järjestetään iltapäivisin ohjelmaa ja retkiä, jotka on suunnattu ainoastaan paikallaolijoille. Samoin perjantain iltaohjelmassa oleva Pecha Kucha on rento ohjelmaosuus, joka järjestetään Malskissa läsnäoleville vieraille.

Ohjelma-välilehdeltä löydät tarkemmin tietoa tapahtuman ohjelmasisällöstä ja sen toteutustavoista.

Puhujalistauksen näet puhujatvälilehdeltä. Pidätämme oikeuden muutoksiin ohjelmassa ja aikataulussa.

Hinnat

Tapahtumaan on myynnissä kahdenlaisia lippuja ja voit siten valita, osallistutko läsnätapahtumaan vai seuraatko mieluummin ohjelmaa striimin välityksellä. Läsnätapahtuman lippuun sisältyy aina myös striimilippu, joten läsnäolijana voit seurata myös verkossa tapahtumaa ohjelmaa joko reaaliaikaisesti tai tapahtuman jälkeen. Striimilippuun sisältyy katseluoikeus verkon välityksellä lähetettävään reaaliaikaiseen ohjelmasisältöön, jonka tallenne on nähtävissä tapahtuman jälkeen 14 päivänä ajan.

Striimilippu 30 €

Läsnätapahtuma: Normaali sisäänpääsy 100 € (sis. striimilippu)

Läsnätapahtuma: Pyöräliiton Dynamo -jäsenet 80 € (sis. striimilippu)

Läsnätapahtuma: Pyöräliiton ja sen jäsenjärjestöjen jäsenet 50 € (sis. striimilippu)

Pyöräretket

Pyöräretkille ilmoittaudutaa erillisellä lomakkeella, joka lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostitse 20.9. lähtien. Retket täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lahden kaupunkipyöräpalvelu -retkeen sisältyy kaupunkipyörien käyttömahdollisuus ja Pyörämatkailijan Päijät-Häme -retkeen sisältyy sähkömaastopyörä ja kypärä retkeä varten. Salpausselkä Trails polkuajelu -retkelle voit osallistua joko omalla pyörällä (muistathan kypärän) tai vuokrata sähkömaastopyörän (sis. kypärä) Katetirrin kautta.

Max. osallistujamäärät ovat:
Pyörämatkailijan Päijät-Häme 12 hlöä
Lahden kaupunkipyöräpalvelu 10 hlöä / per retki
Salpausselkä Trails polkuajelu 14 hlöä

HUOM! Pyörämatkailijan Päijät-Häme -retken lähtöpaikka on Pikku-Vesijärvenpuisto. Retken järjestäjä lähettää osallistujille tarkemmat ohjeet suoraan sähköpostilla. Muiden retkien lähtöpaikka on Malskin edusta.

Ilmoitathan meille jos haluat peruuttaa ilmoittautumisesi retkelle, silloin voimme vapauttaa paikkasi seuraavalle jonossa olevalle. Mikäli haluamasi pyöräretki on täynnä, voit tiedustella peruutuspaikkoja Malskista VeloFinlandin Infotiskiltä tapahtuman aikana.

VeloMessut

Hybriditoteutuksesta johtuen emme valitettavasti pysty järjestämään VeloMessuja Malskilla alunperin suunnitellulla tavalla. Mikäli olet kiinnostunut näkyvyydestä VeloFinlandin hybriditoteutuksesta, laita viestiä vellu.taskila(at)pyoraliitto.fi.

Saapuminen

Malski sijaitsee aivan Lahden keskustan kupeessa, vanhassa panimokiinteistössä, osoitteessa Päijänteenkatu 9. Lahden matkakeskukselta Malskille kävelee noin 10 minuuttia.

Malskin edustalta ja läheisyydestä löytyy pyöräpysäköintitelineitä, joissa on runkolukitusmahdollisuus.

Majoitus

GreenStar Hotel Lahti tarjoaa VeloFinlandin kävijöille majoitusta tarjoushintaan 78 € / yö 1hh tai 87 € / yö 2hh. Hinnat sisältävät aamiaisen. Voit tehdä varauksen hotellin nettisivuilta, puhelimitse tai meilillä. Lisätietoja: https://www.greenstar.fi/hotellit/lahti/

Käytä varatessasi koodia VELO.

Vapaaehtoiset

Kiinnostaako vapaaehtoisena toimiminen VeloFinlandissa? Tarvitsemme apukäsiä mukaan tapahtuman järjestelyihin paikan päällä Lahdessa Malskilla kumpanakin tapahtumapäivänä 1.-2. lokakuuta, 2021.

Vapaaehtoiset saavat ilmaisen sisäänpääsyn tapahtumaan. Ilmoittaudu mukaan vapaaehtoiseksi täällä.

Järjestäjien yhteystiedot

Vellu Taskila, toiminnanjohtaja