VeloMessut

VeloFinland on Suomen suurin pyöräliikenteen ja pyörämatkailun ammattilaistapahtuma, jossa luot tehokkaasti kontakteja päätöksentekijöihin ympäri maan. Loistavia paikkoja näkyä tapahtuman yhteydessä ovat VeloMessut, videomainokset tai laajempi sponsorointi.

Erilaiset yhteistyökumppanuudet ja VeloMessujen paikat ovat nyt myynnissä. Toimi nopeasti, sillä paikkoja on tarjolla rajoitetusti!

Velomessut -paketin sisältö

• Osasto seminaarin aulatiloissa sisältää pöydän ja n. 1,5 x 3 metriä kokoisen tilan.
  • Sähköt osastolle
  • Yrityksen tiedot VeloMessut -tietoihin seminaariosallistujille toimitettavaan infoon ja seminaarin verkkosivuille
  • 2 näytteilleasettajakorttia

Hinnat

• Normaalihinta 790 €
  • Pyöräliiton Dynamo- jäsenille: 650 €
  • Lisäliput tarjottavaksi yhteistyökumppaneille 130 €/kpl (norm. 180 €/kpl)

Pyöräliitto on tapahtuman osalta arvonlisäveroton.

Videomainokset sessioden alkuun

Jokaisen Aurora-salin ja Puisto-salin session alkuun on varattavissa videomainosspotteja. Mainokset näytetään session käynnistyessä ja ne ovat erinomainen paikka esitellä yrityksen palveluita ja tuotteita.

Pääkohderyhmiä on kaksi: Liikennealan ammattilaiset ja aktiivit (pääosa ohjelmasta Aurora-salissa) ja pyörämatkailun ammattilaiset ja aktiivit (pääosa ohjelmasta Puisto-salista). Voit valita kummalle kohderyhmälle haluat esittää mainoksesi. Mainosspottien enimmäispituus on 1 minuutti.

• Hinta: 120 € / esitys.

Varauksen tekeminen

Varaa paikat täällä. Toimi nopeasti, sillä VeloMessujen ja videomainosten paikkoja on tarjolla rajoitusti.

Sponsorointi

Haluaako yrityksenne näkyä vieläkin isommin VeloFinlandissa ja tavoittaa pyöräliikenteen sekä pyörämatkailun avainhenkilöt Suomessa tehokkaasti ja mieleenpainuvasti yhdellä kertaa? Ota yhteyttä, niin neuvotellaan yrityksellenne sopiva sponsoripaketti, jolla saatte varmasti viestinne perille jokaiselle VeloFinlandin osallistujille.

Matti Koistinen
matti.koistinen@pyoraliitto.fi