Voita Vuoden pyörä!

Vuoden arkipyörä logoPyöräliitto järjestää GoExpo messuilla nyt kolmatta kertaa Vuoden pyörä -kisan. Kilpailussa valitaan vuoden paras arkipyörä ja urheilupyörä.

Osallistumalla yleisökisaan olet mukana arvonnassa, jonka voittaja saa valita toisen voittajapyörän omakseen! Pääpalkinnon lisäksi arvomme lippuja GoExpo messuille.

Osallistu näin: kerro Twitterissä tai Instagramissa mikä on sinulle tärkein ominaisuus pyörässä. Lisää postaukseesi tagit #vuodenpyörä ja #goexpo, niin olet mukana kilpailussa.

Kilpailuun voi osallistua 14.3.2019 saakka. Voittaja arvotaan ja julistetaan GoExpo -messuilla perjantaina 15.3.

Kilpailuun eivät voi osallistua Pyöräliitto ry:n henkilökunta tai heidän läheisensä.