Hankkeen materiaalit

Maahanmuuttajat pyörille -esite

Tule koutsiksi -esite

In English

Learning how to cycle: a study on social cohesion, integration and motility in Finland

Biking courses – English

Instuctions for biking on the road

Quick quide – How to learn how to bike as an adult

Coach training

Cycling as a Tool to Improve Active Participation of Immigrants

Takaisin Maahanmuuttajat pyörille -etusivulle / Back to Immigrants on bike main page

Pyöräliitto on koonnut kattavan tietopaketin uusista ja nykyisistä pyöräilijän liikennesäännöistä yhdessä Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin kanssa. Tutustu uusiin liikennesääntöihin verkossa ja liiku pyörällä turvallisesti ja uuden lain mukaisesti: https://pyoraliitto.fi/pyorailysta/pyorailijan-liikennesaannot

Myös painettu versio Pyöräilijän liikennesäännöt -oppaasta on olemassa ja sitä jaetaan kaikissa tulevissa HePon tapahtumissa.

Tästä näet miltä painettu versio näyttää suomeksiruotsiksienglanniksiarabiaksisomaliksi ja ranskaksi.