Tulevat kurssit

Maahanmuuttajat pyörille! -hankkeen kurssitoiminta alkaa taas elokuussa. Koronaviruksen vuoksi peruttujen kurssien uudet päivämäärät päivittyvät tälle sivulle.

Tarjoamme kaikille kurssilaisille, koutseille ja ohjaajille kertakäyttöiset kasvosuojat ja käsineet kurssien ajaksi. Osallistujien turvallisuus on edellytys kurssien toteutumiselle. Seuraamme tiiviisti viranomaisten ohjeita ja perumme kurssit, mikäli niiden turvallinen järjestäminen ei ole mahdollista.

Seuraa Pyöräliiton tiedotusta tällä sivulla, Facebookissa ja Twitterissä, niin saat tiedon uusista kursseista! Iloa pyöräilykevääseen!

Tulossa:

Tulevat koutsikoulutukset

ei tiedossa

Tulevat alkeiskurssit

Karkkila, 20.-21.10 klo 17-18.30

Tulevat huoltokurssit

Jyväskylä, marraskuu klo 16.00-17.30.

Opetuspolku (5 opetuskertaa)

Vantaa, lokakuu-marraskuun välisenä aikana. Lisää tietoa: taina.renkonen@gmail

Lisää tietoa kursseista ja ilmoittautumiset

Federico Ferrara, projektipäällikkö