Pyöräilytalvi

Pyöräilytalvi-kampanjaa vietetään tänä vuonna 14.-20.10.2024

#Pyöräilytalvi-kampanjaa vietetään tänä vuonna 14.-20.10.2024. Kampanja muistuttaa kaikkia siitä, ettei pyöräily talvella ole mitenkään erikoista tai vaativaa – aivan kuten ei talvella kävelykään. Päinvastoin, pyöräily on nopein ja hauskin tapa liikkua myös lämpötilan laskiessa ja päivien pimetessä.

Suomen ilmastoon tottunut ihminen ei tarvitse erityisosaamista pukeutuakseen talvella pyöräilyä varten. Normaali talvipukeutuminen riittää mainiosti. Jatka pyöräilyä läpi talven ja pääset nauttimaan ulkoilmasta, hyvästä olosta sekä vertaansa vailla olevasta liikuntamuodosta.

Pyöräliiton koordinoima kampanja järjestetään vuosittain useilla paikkakunnilla. Pyöräliitto auttaa paikallisia toimijoita erilaisten tempausten järjestämisessä.

Ota yhteyttä ja tule mukaan Pyöräilytalvi -kampanjaan!

Mari Marjamaa, tuottaja

mari.marjamaa@pyoraliitto.fi