Tukituotteet

Tarjoamme tukituotteina I Cycle Finland t-paidan sekä kierreselkäisen muistivihkon. Tulot käytetään Pyöräliiton työn tukemiseen. Tuotteet tilataan ennakkoon ja noudetaan VeloFinlandin infotiskiltä. Noutamattomat tuotteet katsotaan lahjoitetuiksi Pyöräliitolle (meillä ei ole mahdollisuutta postittaa tuotteita). Tuotteita voi tilata 13.9. asti  ilmoittautumisen yhteydessä, erillisellä lomakkeella tai ottamalla yhteyttä VeloFinlandin tuottajaan erika.weckstrom @ pyoraliitto.fi

T-paita I cycle Finland à 25€

I cycle Finland logoPaitoina käytetään hyvälaatuisia, luomupuuvillaisia Cottover-puseroita, joista löytyy sekä unisex että naisten malli.

Värivaihtoehdot ovat musta, valkea, hiilenharmaa PMS 432 C, vihreä PMS 360 C, sininen PMS 287 C. Värikoodit ovat Pantone-järjestelmän koodeja, voit tarkistaa sävyn tekemällä nettihaun värin koodilla.

Mustalle ja hiilenharmaalle pohjalle tulee valko-punainen painatus, muun värisille puseroille painatus tehdään musta-punaisena. Painatus on paidan etupuolella.

Kierreselkäinen lehtiö I cycle Finland à 10€

A5-kokoinen, kierresidottu, kovakantinen muistkikrja I cycle Finland -painatuksella.