Haetaan tuottajaa Tampereen pyöräilyviikolle

Arkipyöräilyn edistäjät Pyöräliitto ja Tampereen polkupyöräilijät hakevat projektit hallitsevaa, tarmokasta ja idearikasta

TUOTTAJAA

Tampereen pyöräilyviikolle 2017.

Toukokuun toisella viikolla pidettävä teemaviikko kannustaa kaupunkilaisia satulaan ja nauttimaan pyöräilyn ilosta niin arkena kuin pyhänäkin. Tapahtumassa on esillä pyöräily eri osa-alueet kaupunkikulttuurista lukuisiin urheilulajeihin. Viikko järjestetään yhteistyössä Tampereen kaupungin Liikkuva Tampere -hankkeen kanssa.

Tuottajan tehtävänä on vastata viikon koordinoinnista, ohjelman kokoamisesta, yhteistyökumppanien ja rahoituksen hankinnasta, markkinoinnista, viestinnästä ja vapaaehtoisten innostamisesta. Tuottaja toimii tiiviissä yhteistyössä Tampereen polkupyöräilijöiden hallituksen ja aktiivien kanssa. Esimiehenä toimii Pyöräliiton toiminnanjohtaja.

Odotamme tuottajalta idearikkautta, kykyä innostaa vapaaehtoisia, sosiaalisen median ja nykyaikaisten viestintävälineiden sujuvaa osaamista, rautaista otetta projektinhallintaan sekä näkemystä yritysrahoituksen hankintaan. Työ on hyvin itsenäistä, joten tuottajan on hallittava oman työnsä johtaminen ja tarttuttava toimeen.

Eduksi työssä on halu tehdä töitä arkipyöräilyn ja paremman kaupungin puolesta sekä verkostot Tampereen seudun yrityksiin, julkishallinnon toimijoihin ja järjestöihin.

Työsuhde alkaa mahdollisimman pian. Työsopimus on määräaikainen toukokuun loppuun saakka. Työtä on keskimäärin 60-80 tuntia /kk. Tavoitteena on, että tuottaja jatkaa viikon jälkeen Tampereen polkupyöräilijöiden ja/tai Pyöräliiton palveluksessa.

Palkkaus noudattalee TAKU ry:n tuottajien palkkasuosituksia ja on noin 15-17 e/h henkilön kokemuksesta riippuen.

Toimita hakemuksesi 27.11. mennessä osoitteeseen rekry (ät) pyoraliitto.fi

Matti Koistinen, toiminnanjohtaja, Pyöräliitto ry

P. 044-2795588 (mieluiten 16.11. ja 23.11. klo 9-17)

matti.koistinen (at) pyoraliitto.fi