Pyöräilykummikoulutus Helsingissä 24.10. PERUTTU

Päivitys: Maanantaina 24.10. pyöräilykummikoulutus on peruttu.

Arkimatkat aktiivisiksi -hanke kouluttaa vapaaehtoisia pyöräilykummeja seuraavan kerran 24.10. Helsingissä. Koulutus pidetään kello 17-20 Polkimossa, Iso Roobertinkadulla.

Pyöräilykummien tehtävä on edistää arkipyöräilyä alakouluissa. Kummi voi esimerkiksi järjestää ajotaitoradan, auttaa pyöräilymerkkisuorituksissa, jutella lasten kanssa pyöräilystä tai vetää opettajan kanssa pyöräretken. Toiminta suunnitellaan aina koulun toiveista ja tarpeista lähtien. Kummius on erinomainen tapa edistää lasten aktiivista liikkumista!

Pyöräilykummina voi toimia kuka tahansa pyöräilytaitoinen, vastuullinen henkilö, joka tulee toimeen ihmisten kanssa. Vierailut kouluihin tehdään koulupäivien aikana, joten kummin tulisi edes silloin tällöin olla käytettävissä päiväsaikaan.

Tapahtuma Facebookissa

Lisätiedot:

Sanna Ojajärvi, pyöräilykuntien verkosto, sanna.ojajarvi @poljin.fi, puh. 040 5275 632
Erika Weckström, Pyöräliitto, erika.weckstrom @pyoraliitto.fi, puh. 044 9824 328

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.