Webinaari kaavoitus- ja rakentamislaista ja pyöräliikenteestä ke 3.11.

Keskiviikkona 3.11. klo 16-17.30 on tarjolla erinomaista verkkokoulutusta.

Uusi kaavoitus- ja rakentamislaki (ent. maankäyttö- ja rakennuslaki) on massiivinen uudistus, joka vaikuttaa miten rakennettua ympäristöä tehdään seuraavien vuosikymmenien aikana.

Lain lausuntokierros on käynnissä ja nyt on hyvä hetki selvittää mistä laissa on oikein kyse. Lakiluonnosta pyöräliikenteen näkökulmasta esittelee ympäristöneuvos Petteri Katajisto Ympäristöministeriöstä.

Virtuaalitilaisuudessa on varattu myös runsaasti aikaa keskusteluille ja kysymyksille. Nyt on siis erinomainen paikka selvittää kaikki mikä sinua on lakiluonnoksessa askarruttanut.

Tilaisuus järjestetään Google Meetissä. Pääset webinaariin osoitteessa https://meet.google.com/yva-iraw-uyg eikä tilaisuuteen tarvitse ilmoittautua.