Haku Pyöräliiton hallitukseen vuodelle 2025 on avattu

Pyöräliiton vuoden 2025 hallitus puheenjohtajineen valitaan Porvoossa 28.9.2024 järjestettävässä liittokokouksessa, ja haku hallitukseen on nyt avattu.

Hallituksen tehtäviin kuuluu hallituksen kokoukset noin kerran kuukaudessa noin 2 h kerrallaan. Kokoukset pidetään pääsääntöisesti etäkokouksina. Hallituksen jäsenenä voit myös tehdä vapaaehtoisia tehtäviä Pyöräliiton hyväksi, kuten edustaa Pyöräliittoa eri tilaisuuksissa, ottaa kantaa pyöräliikenteeseen liittyviin aiheisiin, kirjoittaa blogeja tai valmistella pyöräliiton lausuntoja. Hallituksen jäsenenä voit ottaa myös vastuullesi tietyn alueen, vastuualueista päätetään hallituksen ensimmäisessä kokouksessa. Hallitustyö on vapaaehtoista, eikä siitä makseta korvausta.

Voit ilmoittaa kiinnostuksesi tehtäviin Pyöräliiton hallitukseen vuodelle 2025 tällä lomakkeella. Jos haluat lisätietoa hallitustyöstä, löydät nykyisten hallituksen jäsenten vastuualueet ja yhteystiedot täältä. Hallitukseen toivotaan ihmisiä erilaisista taustoista ja eri puolilta Suomea.

Hallitus ajaa yhdistyksen jäsenten etua ja toteuttaa yhdistyksen sääntöjen määräämää yhdistyksen tarkoitusta. Hallitus on velvollinen toteuttamaan Pyöräliiton strategiaa, toimintasuunnitelmaa ja talousarviota sekä muita yhdistyksen kokouksen päätöksiä.