Polkupyöräetu haltuun – ilmaiset webinaarit

Information in English here.

Tervetuloa ottamaan polkupyöräetu haltuun! Ilmaisissa webinaareissa saat tietoa työntekijöiden ja työnantajien kokemuksista polkupyöräedusta, opit kuinka etu toimii ja kuinka vältät siihen liittyvät sudenkuopat. Kouluttajina toimivat Pyöräliiton ja polkupyöräetuyritysten asiantuntijat. Kokemuksiaan jakavat myös polkupyöräetua tarjoavat yritykset.

Webinaareista kaksi on suomeksi ja yksi englanniksi.

Webinaarien ohjelma

Työntekijöiden polkupyöräetukyselyn 2023 tulokset
Matti Koistinen, Pyöräliitto ry

Miten polkupyöräetu toimii?
GoByBike ja Vapaus työsuhdepyörät

Näin me tarjoamme polkupyöräetua
Esimerkkityönantajat

Ongelmatilanteiden välttäminen

Kysymyksiä ja keskustelua

Webinaarit on toteutettu Traficomin liikkumisenohjauksen valtionavustuksella.

Webinaarien ajankohdat ja ilmoittautuminen

• Polkupyöräetu haltuun 31.8. klo 9. Koulutuskieli suomi.
    • Esimerkkityönantaja Liana Technologies / Lauri Sainio.
  • Bicycle Fringe benefit in Finland 3.10. 9 AM. Webinar in English.
    • Esimerkkityönantaja Recright Oy / Jussi Luhtasela
  • Polkupyöräetu haltuun 27.10. klo 9. Ilmoittaudu täällä. Koulutuskieli suomi.
    • Esimerkkityönantaja Recright Oy / Jussi Luhtasela

Matti Koistinen

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.