Polkupyöräetu – webinaarit työnantajille 1. ja 2.12.

Vuoden 2021 alusta lähtien työantaja on voinut tarjota polkupyöräetua työntekijälle verovapaana 1200 euroon saakka vuodessa. Tänä vuonna polkupyöräetuun on tarttunut jo tuhannet suomalaiset työntekijät ja sadat työnantajat.

Edun käyttöönotossa on muutama yksityiskohta, joissa kannattaa varoa etteivät pinnat mene solmuun. Pyöräliiton maksuttomien webinaarien jälkeen edun käyttöönotto sujuu varmasti helpommin. Webinaarit on suunnattu erityisesti työnantajille, mutta soveltuvat myös työntekijöiden edustajille, jotka haluavat asiaa edistää omalla työpaikallaan. Koulutukset ovat muuten samansisältöiset, mutta niissä esiteltävät esimerkkitapaukset vaihtuvat.

Webinaarien ajankohdat

1.12. klo 14.30-15.45 (case työnantajana Liana Techonologies)

2.12. klo 12.30-13.45 (case työnantajana Konneveden kunta)

Webinaarien ohjelma

Tilaisuuden avaus
Matti Koistinen, toiminnanjohtaja Pyöräliitto

Mikä on polkupyöräetu?
Jukka Toivari ja Lasse Keronen, Vapaus Bikes

Polkupyöräetu ja verotus työnantajan näkökulmasta
Minna Palomäki, Verohallinto

Kokemukset polkupyöräedusta: Case Liana Technologies (1.12.)
Lauri Sainio, Account Director

Kokemukset polkupyöräedusta: Case Konneveden kunta (2.12.)
Johanna Mykkänen, ympäristösihteeri

Kysymyksiä & keskustelua

Matti Koistinen

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.