Pyöräliiton hallituksen puheenjohtajaksi Minna Sirkiä

Pyöräliiton liittokokous kokoontui 23.9. Joensuussa. Liiton puheenjohtajaksi valittiin vuodelle 2024 Minna Sirkiä Hyvinkäältä. Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Samuli Huusko, Miika Norro, Silja Ranta, Reetta Keisanen, Hannele Kerola ja varajäseniksi Minna Takala sekä Tapio Keihänen.

Minna Sirkiä

Minna Sirkiä on ollut Pyöräliiton hallituksessa vuodesta 2023 lähtien. Hän on koulutukseltaan sosionomi, terveydenhoitaja sekä liikenneinsinööri AMK ja työskentelee ratasuunnittelijana.

Pyöräliiton liittokokous hyväksyi myös vuoden 2024 toimintasuunnitelman ja talousarvion sekä vuoden 2022 tilinpäätöksen ja vuosikertomuksen.

Jäsenjärjestöjen jäsenistä maksamaa jäsenmaksua päätettiin korottaa seitsemästä eurosta 7,5 euroon / aikuisjäsen. Alaikäisistä jäsenistä ei peritä jäsenmaksua jatkossakaan.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.