Pyöräliiton toiminnanjohtajan sijaiseksi Vellu Taskila

PVellu Taskilayöräliiton hallitus on valinnut Vellu Taskilan toiminnanjohtaja Matti Koistisen  vanhempainvapaan sijaiseksi. Hänellä on pitkä työkokemus järjestöistä vaikuttamistoiminnan sekä hallinnon asiantuntijana sekä toiminnanjohtajana eri järjestöissä. Vapaaehtoisena hän on toiminut Helsingin Polkupyöräilijöiden puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana sekä Pyöräliiton hallituksessa. Taskila aloittaa tehtävässä 21.9. ja sijaisuus kestää 30.8.2021 saakka.

“Olen innoissani päästessäni työskentelemään pyöräliikenteen edistämisen parissa. Aiempi työ- ja vapaaehtoistoiminnan kokemukseni ovat varmasti hyödyksi Pyöräliitolle”, Taskila toteaa.

Vellu Taskilan tavoittaa sähköpostilla osoitteesta vellu.taskila (ät) pyoraliitto.fi ja puhelimella numerosta 044 238 5384.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.