Pyöräliiton toimisto lomailee 23.12.2022-8.1.2023

Pyöräliiton toimisto viettää lomiaan 23.12.2022-8.1.2023. Palaamme töihin jälleen loppiaisen jälkeen!

Median haastattelupyynnöt ja muut kiireelliset yhteydenotot lomien aikaan ainoastaan toiminnanjohtaja Matti Koistiselle.

Toivotamme kaikille jäsenille, vapaaehtoisille ja yhteistyökumppaneille oikein mukavaa joulua ja vuodenvaihdetta.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.