Rekry: Osaava tapahtumatuottaja

Oletko monipuolinen tapahtumatuottaja? Pystytkö järjestämään niin pienen katutapahtuman kuin useamman päivän seminaarinkin? Kiinnostaako työskentely ilmastopäästöjen vähentämisen ja kansanterveyden puolesta? Haluatko olla mukana tekemässä Suomesta unelmien pyörämatkailumaata?

Pyöräliitto ry kehittää toimintaansa ja palkkaa vakituiseen työsuhteeseen tuottajan toteuttamaan erilaisia tapahtumia, tukemaan vaikuttamistyötä ja projektejamme. Tuottajalla on päävastuu noin 200 hengen VeloFinland -seminaarin toteuttamisesta, suomalaisia pimeän ajan läpi polkemiseen kannustavan Pyöräilytalvi -viikon koordinoinnissa ja lukuisien pienempien tapahtumien järjestelyissä. Tuottaja tukee yhdessä viestintäsuunnittelijan ja toiminnanjohtajan kanssa eri toimintojamme kuten Pyörämatkailukeskusta, Satulaan-toimintaa ja liikkumisenohjauksen työtä, joka kannustaa suomalaisia pyöräilemään enemmän.

Olet sopiva tehtävään, jos sinulla on monipuolista osaamista tapahtumatuotannon tehtävistä, nautit kokonaisuuksien hallinnasta sekä tartut itsenäisesti toimeen. Neuvottelet sujuvasti eri kumppanien kanssa käytännön järjestelyistä, ennakoit eteen tulevia tilanteita ja valmistaudut niihin, mutta osaat sopeutua myös yllätyksiin. Osaat seurata budjettia, neuvotella sponsoreiden kanssa sekä tehdä rahoitushakemuksia ja raportoida rahoittajille. Sinulta löytyy myös osaamista viestinnässä. Arvostamme myös vapaaehtoisten innostamiskykyä.

Valittavalta henkilöltä odotetaan soveltuvaa tapahtumatuotannon koulutusta (esim. kulttuurituottaja) tai vahvoja käytännön näyttöjä. Kielitaitovaatimuksina on sujuva suomi ja englanti. Muu kielitaito on eduksi. Tehtävä vaatii jonkin verran matkustamista Suomessa ja erityisesti VeloFinlandin aikaan pitkiäkin työpäiviä. Pyöräliitossa henkilöstön jaksamisesta pidetään huolta eikä toistuvia pitkiä päiviä sallita.

Toivomme, että polkupyörä on sinulle liikenne- ja liikuntavälineenä tuttu ja koet pyöräliikenteen ja pyörämatkailun edistämisen tärkeäksi.

Palkkaus ja työaika

Tehtävä on 80-100 % täydestä työajasta riippuen palkattavan henkilön toiveista. Tarjoamme reilun palkan (n. 3400 € + 50 € polkupyöräetu osaamisesta riippuen), hyvät työsuhde-edut, innostavan työyhteisön sekä vapauden päättää omista työskentelytavoista ja -paikoista. Pyöräliiton toimisto sijaitsee Iso-Roobertinkadulla Helsingin Punavuoressa. Etätöitä voit tehdä mistä haluat. Pakollisia lähipäivä on muutamia vuodessa. Työsuhteen aloitusajankohta on maaliskuussa 2023.

Hakuprosessi

Hakemuslomakkeen pääset täyttämään tästä linkistä. Hakuaika päättyy 23.2.2023 klo 11.00.

Käymme hakemuksia läpi heti niiden saavuttua. Otamme kuitenkin huomioon kaikki hakuaikana jätetyt hakemukset. Haastattelut järjestetään etänä tai hybridinä erikseen sovittavina ajankohtina.

Lisätietoja saat osoitteesta rekry (ät) pyoraliitto.fi. Lisäksi kysymyksiin vastaa puhelimitse Pyöräliiton toiminnanjohtaja Matti Koistinen (p. 044 279 5588) torstaina 8.2. 13-16 ja torstaina 16.2. klo 14-16.

Pyöräliitto edistää toiminnassaan yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa, joten toivomme hakemuksia eri-ikäisiltä ja -taustaisilta hakijoilta.

Pyöräliitto ry

Pyöräliitto ry edistää pyöräilyä liikenne- ja harrastusmuotona ja olemme pyöräliikenteen valtakunnallinen edunvalvoja. Tavoittelemme pyöräilyn suosion nostamista. Pyöräliitossa ja sen jäsenjärjestöissä on noin 3500 henkilöjäsentä. Pyöräliitossa työskentelee noin kymmenen työntekijää. Lisätietoja www.pyoraliitto.fi

VeloFinland

VeloFinland on pyöräliikenteen oma seminaari, joka tuo yhteen pyöräliikenteen edunvalvojat, kaupunkikehityksen sekä pyörämatkailun ammattilaiset, päättäjät, opiskelijat ja aktiivit. VeloFinlandissa tarjoillaan pyöräliikenteen, kaupunkisuunnittelun ja pyörämatkailun viimeisimpiä kuulumisia, tutkimustuloksia, oivalluksia ja innovaatioita. Tärkeänä osa tapahtumaa on tutustua vuosittain vaihtuvan isäntäkaupungin pyöräilyolosuhteisin satulasta käsin. VeloFinland on yllätyksellinen, rento, hauska ja koskettava seminaari, jossa osallistujat pääsevät itse tekemään ja jakamaan.
Lisätietoja www.velofinland.fi

Pyörämatkailukeskus

Pyöräilykuntien verkoston ja Pyöräliiton osana toimii  Pyörämatkailukeskus, joka vastaa pyörämatkailun valtakunnallisesta kehityksestä, koordinoinnista ja viestinnästä. Pyörämatkailukeskus markkinoi Suomea unelmien pyörämatkailumaana niin kotimaisille kuin ulkomaalaisillekin matkailijoille. Lisätietoja www.bikeland.fi

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.