Suuri suomalainen pyörämatkailukysely on avattu

Suuri suomalainen pyörämatkailukysely on jälleen avattu. Pyöräliiton ja Pyöräilykuntien verkoston yhteinen pyörämatkailun kehitysorganisaatio Pyörämatkailukeskus kerää tietoa pyörämatkailun nykytilasta ja kehitystarpeista Suomessa nyt jo toista kertaa.

Kysely on Suomen ainoa laaja selvitys pyörämatkailusta. Kyselyn tarkoituksena on tuottaa tietoa, jonka avulla kehitetään pyöräilyreittejä, parannetaan palveluita ja edistetään kestävää matkailua.

Kyselyyn vastaaminen vie 5-20 -minuuttia. Kyselyyn toivotaan vastauksia kaikenlaisilsta pyöräretkeilijöiltä ja -matkailijoilta taustasta ja kokemustasosta riippumatta: Millaisia kokemuksia ja toiveita sinulla on, millaisia haasteita olet kohdannut eri puolilla maata liikkuessasi ja miten Suomesta mielestäsi voisi tehdä unelmien pyörämatkailumaan.

Siirry vastaamaan kyselyyn tästä linkistä. Kysely on avoinna 20.10.2024 saakka.

Vuoden 2023 pyörämatkailukyselyn tuloksiin voi tutustua täällä.