Vaikuta siihen mitä Pyöräliitto tekee vuonna 2024

Tuttuun tapaan Pyöräliiton toimintasuunnitelma valmistellaan avoimessa prosessissa, jossa jäsenet pääsevät vaikuttamaan siihen mitä Pyöräliitto tekee vuonna 2024.

Tänä vuonna työkalut ovat uudistuneet entistä paremmiksi ja käytämme hyvin yksinkertaista Pol.is työkalua.

Voit vaikuttaa toimintasuunnitelman sisältöön lähiviikkoina kahdella tavalla:

1. Esittämällä kyllä/ei -kysymyksiä Pyöräliiton ensi vuoden toiminnasta ja vastaamalla niihin täällä.
  2. Osallistumalla 19.6. klo 18 järjestettävään toimintasuunnitelman avoimeen verkossa pidettävään kirjoitustyöpajaan. Ilmoittaudu siihen täällä

Nyt annettujen vastausten tulokset näet täältä.

Jatkossa voit vaikuttaa:
3. Työpajan jälkeen toimintasuunnitelmaluonnos jaetaan avoimesti kommentoitavaksi. Luonnoksen pohjalta tehdään myös talousarvio, jota pääsee kommentoimaan kesän aikana.

4. Pyöräliiton hallitus viimeistelee ja hyväksyy omalta osaltaan toimintasuunnitelman ja talousarvion 7.8.2023 pidettävässä kokouksessaan. Näihinkin ehdotuksiin voi esittää vielä muokkauksia liittokokoukselle, joka pidetään 23.9.2023 klo 16 Joensuussa / etänä.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.