Viestinnän tekijäksi ja kehittäjäksi Pyöräliittoon?

Onko monipuolinen viestintä sinun juttusi? Osaatko kirjoittaa niin tiedotteen kuin kehittää keskikokoisen järjestön viestintään kokonaisvaltaisesti? Kiinnostaako työskentely ilmastopäästöjen vähentämisen ja kansanterveyden puolesta sekä olla tekemässä Suomesta unelmien pyörämatkailumaata?

Pyöräliitto ry kehittää toimintaansa ja palkkaa vakituiseen työsuhteeseen viestintäsuunnittelijan tukemaan vaikuttamistyötä, eri projektejamme, markkinoimaan pyörämatkailua Suomessa Bikeland -brändin alla sekä kehittämään kasvavan kansalaisjärjestön viestintää.

Olet sopiva tehtävään, jos sinulla on monipuolista osaamista viestinnän tai markkinoinnin tehtävistä, nautit viestintämateriaalien tuottamisesta eri kanaviin sekä osaat tarttua itsenäisesti toimeen. Kirjoitat tekstejä monipuolisesti, päivität nettisivuja ja toteutat somevideoita. Osaat myös kehittää järjestön viestintää kokonaisvaltaisesti. Arvostamme myös vapaaehtoisten innostamiskykyä.

Valittavalta henkilöltä odotetaan soveltuvaa viestinnän koulutusta tai vahvoja käytännön näyttöjä. Kielitaitovaatimuksina on sujuva suomi ja hyvä englanti. Muu kielitaito on eduksi. Tehtävä vaatii jonkin verran matkustamista Suomessa.

Toivomme, että polkupyörä on sinulle liikenne- ja liikuntavälineenä tuttu ja koet pyöräliikenteen ja pyörämatkailun edistämisen tärkeäksi. Kokemus pyöräliikenteen viestinnästä on eduksi.

Palkkaus ja työaika

Tehtävä on 80-100 % täydestä työajasta riippuen palkattavan henkilön toiveista. Tarjoamme reilun palkan (n. 3500 € + 50 € polkupyöräetu osaamisesta riippuen), hyvät työsuhde-edut, innostavan työyhteisön sekä vapauden päättää omista työskentelytavoista ja -paikoista. Pyöräliiton toimisto sijaitsee Iso-Roobertinkadulla Helsingin Punavuoressa. Etätöitä voit tehdä mistä haluat. Työsuhteen aloitusajankohta on helmi-maaliskuussa 2023.

Hakuprosessi

Hakemuslomakkeen pääset täyttämään tästä linkistä. Hakuaika päättyy 20.1.2023 klo 12.00.

Käymme hakemuksia läpi heti niiden saavuttua. Otamme kuitenkin huomioon kaikki hakuaikana jätetyt hakemukset. Haastattelut järjestetään pääasiassa torstaina 19.1.2023 klo 12-17, keskiviikkona 25.1.2023 klo 12-17 ja torstaina 26.1.2023 klo 9-12. Varaathan mahdollista haastattelua varten aikaa jonakin edellä mainituista ajankohdista. Mikäli mikään ajankohdista ei sovi, pyrimme sopimaan ajankohdan erikseen. Haastattelut voidaan järjestää etänä.

Lisätietoja saat osoitteesta rekry (ät) pyoraliitto.fi. Lisäksi kysymyksiin vastaa puhelimitse Pyöräliiton toiminnanjohtaja Matti Koistinen (p. 044 279 5588) torstaina 22.12.2022 klo 9-11.30, tiistaina 10.1. klo 14-16 ja maanantaina 16.1. klo 12.30-14.

Pyöräliitto edistää toiminnassaan yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa, joten toivomme hakemuksia eri-ikäisiltä ja -taustaisilta hakijoilta.

Pyöräliitto ry

Pyöräliitto ry edistää pyöräilyä liikenne- ja harrastusmuotona ja olemme pyöräliikenteen valtakunnallinen edunvalvoja. Tavoittelemme pyöräilyn suosion nostamista. Pyöräliitossa ja sen jäsenjärjestöissä on noin 3500 henkilöjäsentä. Pyöräliitossa työskentelee vuonna 2023 noin 8 työntekijää. Lisätietoja www.pyoraliitto.fi

Pyörämatkailukeskus

Pyöräilykuntien verkoston ja Pyöräliiton osana toimii  Pyörämatkailukeskus, joka vastaa pyörämatkailun kehityksestä, koordinoinnista ja viestinnästä. Pyörämatkailukeskus markkinoi Suomea unelmien pyörämatkailumaana niin kotimaisille kuin ulkomaalaisillekin matkailijoille. Lisätietoja www.bikeland.fi

Matti Koistinen

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.