Liittokokous 2022

Pyöräliitto ry:n hallitus kutsuu yhdistyksen ja sen jäsenjärjestöjen jäsenet

Pyöräliitto ry:n liittokokoukseen

Ajankohta: 1.10.2022 klo 16
Paikka: Hotelli Lasaretti, Oulu

Kokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä Google Meetissä.

Äänioikeuden käyttäminen on mahdollista vain Oulussa läsnäoleville kokouksen osallistujille. Äänioikeuden edellytys on jäsenmaksun maksaminen ajallaan

Jäsenjärjestöjen äänivaltaisten edustajien ilmoittaminen

Jäsenjärjestöjen tulee toimittaa 29.9. klo 16 mennessä sähköpostilla tiedot äänivaltaisista edustajista osoitteeseen pyoraliitto@pyoraliitto.fi. Sähköposti tulee olla lähetetty jäsenjärjestön puheenjohtajan sähköpostista.

Kokousmateriaalit

Kannustaen avoimeen keskustelukulttuuriin, kokousmateriaalit julkaistaan pääsääntöisesti Google Docs -muodossa niin, että niitä voi kommentoida liittokokouksen keskustelujen pohjaksi.

Ilmoittaudu ehdolle hallitukseen

Liittokokous valitsee myös tulevan vuoden hallituksen. Hallitustyössä pääsee vaikuttamaan Pyöräliiton toimintaan käytännönläheisesti. Hallitus pitää noin kerran kuukaudessa etäkokouksen, jonka lisäksi hallituksen jäsenenä voi myös tehdä vapaaehtoisia tehtäviä Pyöräliiton hyväksi, kuten edustaa eri tilaisuuksissa, ottaa kantaa pyöräliikenteeseen liittyviin aiheisiin, kirjoittaa blogeja tai valmistella lausuntoja.

Hallitustyössä pääsee näkemään aitiopaikalta pyöräilynedistämistä Suomessa. Hallitukseen toivotaan ihmisiä erilaisista taustoista ja eri puolilta Suomea.

Ilmoittaudu ehdolle hallitukseen tällä lomakkeella.