Liity nyt – voita Helkaman sähköpyörä!

Pyöräliittoon tai sen jäsenjärjestöihin 7.5.2022 klo 12.00 – 22.9.2022 klo 23.59 välisenä aikana liittyneet osallistuvat automaattisesti arvontaan, jossa voi voittaa Helkaman sähköpyörän (arvo jopa 3199 €).

Jäseneksi voit liittyä joko suoraan henkilöjäseneksi Pyöräliittoon tai oman alueesi jäsenjärjestöön valitsemalla sinulle sopivin jäsenjärjestö täältä. Suosittelemme liittymään paikallisjärjestöön, sillä tällöin pääset mukaan myös paikalliseen toimintaan.

Jos olet jo jäsen tai et halua liittyä, voit osallistua arvontaan tällä lomakkeella.

Jäsenkampanjan säännöt.

Tervetuloa mukaan tekemään Suomesta parempaa pyöräilymaata!

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.