Talvipäivien ohjelma on julkaistu – ilmoittaudu mukaan!

Pyöräliiton perinteiset talvipäivät järjestetään jälleen Tampereella 28.1.2023. Talvipäivät kokoavat liiton aktiivit oppimaan, jakamaan ja ideoimaan alkavan vuoden toimintaa. Talvipäivät on suunnattu erityisesti Pyöräliiton paikallisjärjestöissä toimiville, mutta tilaisuus on avoin kaikille.

Pyöräliitto näkee hyvänä, että jäsenjärjestöt kannustavat aktiivejaan osallistumaan tapahtumaan mm. maksamalla matka- tai osallistumismaksut. Alueellista tasa-arvoa Pyöräliitto edistää maksamalla yli 200 km:n päästä tulevien osallistujien matkakulut.

Talvipäivien osallistumismaksu on 20 €. Tämä sisältää ohjelman, kahvit ja välipalat. Lounas ja illallinen ovat omakustanteisia.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu täällä.

Pyöräliiton toiminnanjohtaja, joka polkee lähinnä taitto- ja tavarapyörillä. Liikkuu yli 40000 km vuodessa kaikenlaisilla liikennevälineillä Suomessa.