VeloFinland 2020 -webinaarin ohjelmassa 16 puheenvuoroa ja pyöräretket

Webinaariksi muuttuneen VeloFinland-tapahtuman ohjelma on valmistunut. Kolmetuntisessa verkkotapahtumassa kuullaan kuusitoista mielenkiintoista puheenvuoroa pyöräliikenteen eri teemoista. Webinaaripäivän kruunaavat pyöräretket Oulussa, Tampereella ja Helsingissä.

Perjantaina 2.10. klo 9-12 pidettävä VeloFinland-webinaari pursuaa mielenkiintoisia ja ajankohtaisia aiheita. Reijo Vaarala Rambollilta ja Ari Liimatainen Väylävirastosta kertovat uudesta pyöräliikenteen suunnitteluohjeesta, joka vaikuttaa koko liikennejärjestelmään ja pyöräliikenteen asemaan. Taneli Pärssinen Aalto yliopistosta puhuu puolestaan pyöräliikenteen liikennevalo-ohjauksen kehittämisestä ja Elina Hasanen Jyväskylän yliopistosta pyöräilytaidon opettelun vuosikymmenistä.

VeloFinlandissa on aina ollut ohjelmaa myös englanniksi. Webinaariin saimme tällä kertaa mukaan vain yhden englanninkielisen osuuden kun Lasse Schelde Moving Spacesista puhuu otsakkeella Shopping cyclists are big business.

Webinaarissa on kolme eri ”huonetta” eli trackia, joissa jokaisessa on oma teemansa. Webinaarin seuraaja voi vaihtaa huoneesta toiseen kiinnostuksensa mukaan. Koko webinaarin ohjelman näet tästä!

Webinaaripäivä huipentuu samanaikaisiin pyöräretkiin Oulussa, Tampereella ja Helsingissä. Jokaisella retkellä on oma teemansa ja vetäjät, jotka tuntevat kaupunkiympäristön. Pyöräretkille osallistutaan omilla pyörillä. Katso ohjelmasivulta missä retkelle lähtijät kokoontuvat ja tule mukaan. Niin webinaariosuus kuin pyöräretketkin ovat maksuttomia.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin täällä!